Στάση Αμπελοκήπων - Θάνος Πανταζής



Στάση Αμπελοκήπων

Στεκότανε παράμερα, αποκομμένη από του κόσμου τη βοή.
Ξεχώριζε απ' το πολύχρωμο μαντήλι στο κεφάλι
Κι από μια τσαλακωμένη μάσκα χειρουργείου.
Μα πιο πολύ ξεχώριζε απ' το θλιμμένο βλέμμα,
Που 'κρυβε μέσα του μιαν ένταση, που όμοια δεν είχα ξαναδεί.

Μου θύμισε παλιές φωτογραφίες
Από γυναίκες του Έπους του '40.
Πόνος και θλίψη.
Στεγνά δάκρυα.
Και θέληση από γρανίτη καμωμένη.

Ντράπηκα γιατί μου φάνηκαν οι έγνοιες μου τόσο φτηνές,
Καθώς λογάριαζα πόσα ευρώ μου' χαν στην τσέπη απομείνει.
Και σαν κατέφθασε επιτέλους ο συρμός,
Με λύτρωσε το υπόκωφο άνοιγμα της πόρτας.
Κι ένοχα αφέθηκα στην κρύα ακινησία του μετρό
'Κει που τοων ανθρώπων οι ψυχές
Μόνο τυχαία συναντιούνται.

Απο την ποιητική συλλογή «Εν μέσω ψιθύρων», ΑΩ εκδόσεις, 2018





net photo


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ωδή στα χέρια σου - Pablo Neruda

«Χωρίς πάθος, κανένα όνειρο δεν γίνεται πραγματικότητα.»

«Σμύρνη μου» - Σάββας Ακούσογλου